Susanneopcuracao.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Susanne

Reacties

Reacties

Kaat en Mark

Hee Suuske,
Alles goed daar? Al een beetje gesettled voor zover? Ik wens je veel succes en plezier! Hou me op de hoogte!
Liefs

Joyce

Hey Suus!
Veilig aangekomen enzo? Heeel veel plezier! Ik denk aan je!
xxx

Marloes

Suusje!

Alles goed gegaan met het vliegen? al een beetje je plekje gevonden daar? ben benieuwd naar je verhaaltjes! Veel plezier daar!

Dikke kusss

Gertine

Hey Susanne!!
hoe is het daar?? Al gewend aan de nieuwe dingen?
Geniet ervan, veel plezier!!
Ben benieuwd naar de verhalen!

Liefs Gertine

Sanne

Hai suuuus! Ben ook, net als iedereen, benieuwd naar je verhalen! en ook naar de foto's natuurlijk. Gelukkig is de reis allemaal goed gegaan, nu wens ik je heel veel plezier en geniet er maar van! Ik zal de site doorgeven aan de collega's!

Kus kus

Rinus en Nanny vander Linden

Hoi Suus,

Alles goed met jou? We hopen dat je goed aangekomen bent en dat je al een beetje je plekje gevonden hebt.
We zijn benieuwd hoe alles verder gaat

Heel veel lieve groetjes van Rinus en Nanny.

José van Beek

Hey Susan,

Wel een avontuur hé, geert en ik wensen je heel veel succes daar op curacau. Maak er wat van!

Groetjes, José en Geert

Lavina

5.6 op schoolthema eindopdracht!!! Dat schoolthema kunnen we dus mooi afsluiten. Well done dudes!! Misschien interesseert het jullie weinig, maar ik ben er wel erg blij mee!!Ciaociao bambinos!

Liefs Lavina

Nanny en Rinus

Hoi Susan,

Wat een leuk verhaal en wat heb je al veel leuke dingen gedaan in een week. Leuk om zo op de hoogte te blijven wat je allemaal meemaakt. Maar nu aan de slag op je stage en hier horen we ook graag de verhalen hier over en veel succes.

Lieve groetjes van Rinus en Nanny.

John en Henriette

Dag Suuske,

Nog gefeliciteerd met je ma. Gezien de foto's is het daar goet toeven. Hier is het bar en boos qua weer maar kijkend naar de foto's dromen wij van het betere weer wat er aan zal komen. Zo te zien heb jij het wel naar je zin daar. Geniet er maar van en we zullen je verblijf volgen. Wij houden je op de hoogte van de situatie hier in het koude Etten-Leur. Oh ja; een dikke kroel en knor van ons ondeugende Dokie.

Groetjes John Henriette en Dokie

Paul Verschuur

Dag Suzanne (en roos natuurlijk ook)

Klinkt allemaal goed. En gelukkig niet alleen de toeristische verhalen (ook belangrijk hoor) maar ook de stageverhalen. Een wereld-ervaring!

Succes en veel plezier.

Hartelijke groet uit Zonnig Zwolle

PV

Marian

Dag Susanne,
Begreep uit Jeroen zijn verhaal op jullie site dat je onverwacht terug moest naar Nederland,jammer en wens je heel veel sterkte.
Hoop voor je dat je misschien nog terug kan en wens je fam ook sterkte van me
Dag Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!